پژوهش سراهای دانش آموزی شهرستانهای استان تهران

اخبار و بخشنامه های پژوهش سراهای دانش آموزی شهرستانهای استان تهران

پژوهش سراهای دانش آموزی شهرستانهای استان تهران

اخبار و بخشنامه های پژوهش سراهای دانش آموزی شهرستانهای استان تهران

پژوهش سراهای دانش آموزی شهرستانهای استان تهران

اطلاع رسانی در زمینه های علمی و پژوهشی- پژوهش سراهای دانش آموزی شهرستانهای استان تهران

مسابقه ی استانی "من یک آزمایش گر خلاق هستم"

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶ ق.ظ

آزمایشگاه شیمی

من یک آزمایش گر خلاق هستم،من خلاقانه فکر می کنم،من می خواهم ایده ی خود را در عرصه نقد قرار دهم و ....همه ی ما گاهی به این جملات فکر می کنیم و دوست داریم تا در یک محیط علمی این ایده،نظر و یا آزمایش خود را به دید عموم قرار دهیم.بر همین اساس پژوهش سرای دانش آموزی دکترحسابی شهرستان قدس این مسابقه ی علمی را برگزار می نماید .

این مسابقه در دو مرحله برگزار می شود،مرحله ی اول غیرحضوری و مرحله دوم به صورت حضوری برای دانش آموزان دوره ی اول و دوم  می باشد.هر منطقه می تواند 5 اثر را به عنوان طرح برگزیده به دبیرخانه مسابقه ارسال کند.آزمایش انجام شده در قالب مفاهیم کتاب های درسی (علوم تجربی،فیزیک و شیمی) می باشد.

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی  10 اسفندماه 1394 می باشد.

برای اطلاعات بیشتر با پژوهش سرای دکتر حسابی شهر قدس تماس حاصل فرمایید.



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۱/۲۰
  • ۴۷۱ نمایش
  • مدیر پژوهشسراهای دانش آموزی شهرستانهای استان تهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی